Drive-abouts

15 november 2019 - Noosa (heads), Australië

Vandaag een huishoudelijke dag om mee te beginnen. De was gedaan en inmiddels zit alles weer schoon in de tas. Klaar voor de cruise.

Maar verder in de buurt rond gereden. Van plaatsje als Eumundi, Pomona en Kin Kin. Mount Cooran, heilige berg voor Aboriginals en lake Cooroibah. Ook nog naar de botanische tuinen van Noosa geweest. Kortom, genoeg gezien en gereden. Tussendoor lekker pie en sausage rolls gegeten in zo'n klein dorp. De mensen zijn overal supervriendelijk en hulpvaardig. Op de terugreis stuitte we nog op een 'oude brandhaard'. Die was tot ongeveer twee dagen nog actief. Dan zie je pas wat een enorme branden het zijn en hoeveel geluk deze mensen hebben gehad. Hun huis stond nog overeind. Het was ook vandaag weer erg warm. Tussen de 30 en 35 graden. Het heeft hier al 5 maanden niet geregend en alles is gortdroog. Vanavond de laatste avond hier. Morgen terug naar Brisbane voor een nacht. Waarschijnlijk morgen naar de Australia zoo. De grootste dierentuin van het land die op de route ligt. Dikke zoen van ons X

1. Opa:
    15 november 2019
    Het ziet er weer goed uit
    Weer mooie foto.s Leuk verhaal van de Beer. Ja die branden is erg er zijn al veel huizen vergaan maar dat wisten jullie al denk ik Zo
    Nog fijne dagen en straks goede vaart
    Groetjes Roy xxx Pa xxx
  2. Renske:
    Heerlijk, sopjes!
  3. Jan van asch:
    15 november 2019
    Ik zat er op te wachten :)