Gympie

13 november 2019 - Gympie, Australië

Vandaag via een toeristische route naar het plaatsje Gympie gereden. Een oud ex-goudmijn stadje met een museum over het gouddelven en het Gympie van de vorige eeuw. Leuk. Hadden een beetje het 'flying docters' gevoel. En warm! 38 graden. Aansluitend via een ander natuurgebied naar de kust gereden. Rainbow beach om precies te zijn. Een hippie-achtig dorp (viel nogal mee) en daar een duik genomen vanaf een prachtig (bijna leeg) strand in de Pacific ocean. Nu terug in Noosa. Met een hele schone voorruit (info Roy :)). Dikke zoen.

1. Opa:
    Hallo
    Ziet er allemaal prima uit mooie foto.s mooie reis
    Veel plezier Hier alles ok
    Groetjes Roy xxx Pa xxx
  2. Noor en Karel:
    Hoi jongens,
    Wat geweldig allemaal, en wat lekker warm.
    Hier komt het met bakken uit de hemel.
    Het is echt een prachtige reis,en die verhalen echt fantastisch.
    Lieve groetjes van ons 😻👥💕💋
  3. Opa:
    13 november 2019
    Ken je nagaan hoe warm het was in Nieuw Guinea dat ligt er niet zo ver vandaan
    Groetjes xxxxxPa
  4. Jan van asch:
    Geloof ik graag! Xxx
  5. Renske:
    14 november 2019
    Ha mannen!! Wat heerlijk die warmte, doe vooral rustig aan. Gympie is wel een topnaam hoor :D

Van jullie dochter moet ik zeggen dat ze haar Hello Kitty ringetje is verloren op school en dat ze aan Sinterklaas een nieuwe gaat vragen maar dan wel eentje van Frozen. Op de vraag of ze jullie mist en of ze wat leuks wil vertellen kwam precies hetzelfde verhaal er uit. Het leven van een 4-jarige hahaha.

Verder gaat hier alles goed, Jay heeft haar eerste werkdag acher de rug en vond het erg leuk en verder zijn we ons echt aan het opmaken voor de VS en Teddy is zich vooral aan het opmaken voor Sinterklaas.
    Kus van ons!
  6. Jan van asch:
    14 november 2019
    Leuk om wat van jullie te lezen! Stoer van Jay. Veel succes! Wanneer gaan jullie nou ook alweer weg? We hebben toevallig net iets voor Ted gevonden maar das geen frozen. Ik hou het in gedachten :)) Dikke zoen van ons! X