Sydney

25 november 2019 - Sydney, Australië

Gisterochtend met de boot aangekomen in Brisbane. We konden om 07.30 er al af en gelijk naar de luchthaven gegaan. Ik had ons origineel op de vlucht van 12.00 uur naar Sydney gehoopt maar omdat het we er al zo vroeg waren lukte het al om met een Quantas vlucht van 10.00 mee te komen. En dus waren we om 13.00 al in het hotel in Sydney na een snelle treinverbinding van de luchthaven! Super!

Hele middag en avond rondgelopen. Via circular quay (alle ferry boten) via het Opera huis de botanische tuinen door. Teruglopend via een wijk die The Rocks heet naar de gigantische brug toegelopen.... en ja gigantisch hoog! Waarom zeg ik dat: als verjaardagskado gaan we morgen de Sydney brug op! We klimmen dan naar het hoogste punt. En geen zorgen: het is een georganiseerde tour. Het wordt iedere dag minstens 50x gedaan. Dus no worries. Maar ik vind het persoonlijk wel heeeuuuul hoog toen ik er onder stond. Gisteravond nog een biertje op Oxford street gedaan. Kapot naar bed.Nu aan het ontbijt: zo de stad in: waarschijnlijk met een ferry naar Manly. Een eiland bij de haven met een groot surfstrand. De boottocht is gaaf er naar toe want je ziet dan de hele stad. Eigenlijk is het een stad gebouwd om een gigantische baai. Hier alvast fotos van gisteren. Dikke zoen van ons!

1. Opa:
    Goedemorgen
    Hier alles goed. Maar wat een mensen daar wel heel gaaf.
    Dat zal best hoog zijn. En weer heel mooie foto.s Veel plezier fijne dagen Groetjes Roy xxx Pa xxx
  2. Noor en Karel:
    Hoi jongens,
    Wat een leuke foto's, en een avontuur om de brug te beklimmen, moet je geen hoogtevrees hebben (ha ha) het is hier mistig en koud, maar alles goed ook met die zwarte panter. Lieve groetjes en een dikke kus. 👥😻💋💕
  3. Renske:
    25 november 2019
    Wat een te gek kado!! Heel benieuwd, maak fotos! Hier alles in drukke voorbereiding voor onze trip morgen, zin an!!